Dag 18 Ohne - Bad Bentheim - Zoetermeer

1 juli 2015 - Zoetermeer, Nederland

Had voor vanochtend mijn wekker weer op 08:00 uur gezet maar werd toch om 06:00 uur wakker. Wat mij de voorgaande dagen wel lukte, maar vandaag niet, was dat ik door kon dutten. Na alle spullen te hebben ingepakt en nog lekker te hebben gedoucht (nu zonder muntjes) ben ik gaan kijken hoe het ontbijt ervoor stond. Ik had namelijk al "keuken" geluiden gehoord. Tot mijn verrassing stond er zowaar een mini buffet uitgestald... Verschillende broodjes, kaassoorten, vleeswaren, jams, roerei, gekookt ei, yoghurt, muesli, jus 'd oranje, multivitaminen drank, koffie en thee....  Een beetje teveel van het goede lijkt mij! Ik heb het mij echter goed doen smaken. Na nog even in de tuin te hebben gezeten ben ik voor de laatste kilometers op de fiets geklommen. In het langzaamst mogelijke tempo ben ik door de bossen naar Bad Bentheim gereden. Ik had van Karin en Enzo al gehoord dat zij onderweg waren. In Bad Bentheim aangekomen kreeg ik toch nog een klim voor de kiezen. Onbedoeld hadden wij bij de burcht van Bad Bentheim afgesproken en deze lag .... jawel hoor, had ik kunnen weten, op een heuvel. (Liggen die dingen eigenlijk altijd toch?) 10:15 uur kwamen Karin en Enzo dan aangereden. De fiets snel afgeladen en bevestigd op de fietsendrager. Vervolgens hebben wij bij één van de bakkerijen heerlijk koffie met kuche gedronken/gegeten. Daarna nog even snel een blik geworpen bij de burcht en nog even snel bij de DM wat goederen gekocht. In zo'n twee en een half uur (inclusief file) naar huis gereden. Om 14:30 uur kwamen wij aan. De fietsvakantie 2015 is weer voorbij en geslaagd te noemen. Mijn voorgenomen route heb ik in z'n geheel weten te volgen, zelfs met een extra stukje naar Bad Bentheim.

Dagtotalen: 11,8 km in 0:50 uur. (gemiddeld: 14,16 km/u). 91 hoogtemeters.

Vakantietotalen: 1598,5 km in 85:02 uur. 11031 hoogtemeters.

1. Mieke:
    1 juli 2015
    Mooi kilometertotaal gemaakt: super gedaan! Genoten van je verhalen en foto's. X
  2. Ellis:
    Ha Willempie,

Welkom thuis in deze tropische temperaturen :)

Het is een hele knappe prestatie zo in je eentje en daar mag je wel een biertje op drinken vanavond :)

Ik vond het erg leuk om je reisverhalen te lezen!

Kom lekker bij en geniet van het mooie weer. Tot snel! xxx
  3. Anja:
    1 juli 2015
    Mooi Willem dat het weer allemaal gelukt is, Klasse hoor.
    Ci vediamo in Italia.
  4. Yvonne:
    2 juli 2015
    Gelukt! Mooie prestatie en genoten van je verhalen!