Dag 4 Flamersheim

3 juli 2010 - Euskirchen, Duitsland

Vanochtend rond 08:30 uur ontbeten, daarna de apotheek bezocht om mijn vitaminen en mineralen aan te vullen. Hier in Duitsland is dat geen probleem. Het zijn echte gezondheidsfreaks.
Vandaag lekker rustig aan gedaan, want het was weer stinkend warm, ca. 38 graden. Zelfs stil op bed liggen kostte veel moeite. Ook de tijd genomen om wat kleding te wassen. In de middag rond 15:00 uur begon het licht te regenen en te onweren. Inmiddels plaats genomen in de carpoort waar een groot TV scherm was opgesteld. Met ongeveer 10 Duitsers de wedstrijd Duitsland - Argentinië bekeken.
Gelijktijdig barstte er een hevig onweer los, zo erg dat de satellietverbinding uitviel op het moment dat Duitsland scoorde....... :-) de Duitsers in de stress en zeker een half uur naar een scherm gekeken met de mededeling "kein signal". Na dat half uur werd het weer beter en ging ook Duitsland beter spelen. 0 - 4 en ik heb NIET gejuicht.

Nu is het rond 19:00 uur, het is weer droog en een beetje afgekoeld. Ik ga lekker eten bij de Italiaan. Vanavond nog een wedstrijd kijken en daarna naar bed. Morgen heb ik rond 7 uur ontbijt besteld en ga ik opweg naar Koblenz. Met de vitaminen en mineralen moet dat verder wel lukken. Dat gebeurd mij dus niet nog een keer......

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Niels:
    Hoi Willem,

Kijk je wel uit voor de dopingcontrole met al die vitaminen en mineralen? Heel veel succes! Hopelijk is het morgen wat koeler.
  2. Ton en diana:
    4 juli 2010
    hallo willem. ik heb nog steeds veel ontzag. met dit warme weer. ik hoop dat het vandaag weer beter is gegaan.ik heb gehoord dat het morgen wat koeler wordt en dinsdag nog wat koeler. maar daarna word het weer warm. dus doe je best. wij zitten ook in duitsland maar dan aan de andere kant bij de tjechische grens.groejes diana en ton
  3. Mieke:
    He Willem,
    Jammer dat het zo liep, maar goed dat je zo op jezelf past! Zonder dat kom je er niet, dus: ga zo door!
    Succes weer morgen, enne... bewaar nog wat zout voor Tara, je weet hoe dol ze daar op is :-) !
    Groetjes,
    M en M
  4. Jan de Jager:
    Ha willem,

Ja jongen, dat ben je niet gewend zweten (Dat is dat natte spul op je lijf). En je droog laten likken door een hond....? Hoe radeloos ben je dan wel niet? je bent pas vijf dagen van huis hoor! Succes verder en niet teveel pillen hé.

Jan
  5. Ton Schennink:
    He Willem,

Je bent nu al een aardig stukje onderweg in Duitsland. Let je wel op jouw fiets !!

groeten en succes toegewenst,

Ton Schennink.
  6. Conny , Luuk , Karlijn , Stijn en Leon:
    Hey Willem,

Super van je deze uitdaging aan te gaan!!
    Al heel wat kilometers achter de rug...
    Met de nodige rust , vitaminen en mineralen gaat het zeker lukken.
    Heel veel succes !!

Groetjes Leon
  7. Koen en Anja:
    Hey Willem,

We hopen dat het vandaag beter is gegaan, pas goed op jezelf. En veel succes verder.

Groetjes
  8. Peter Bovendorp:
    6 juli 2010
    Hoi Willem,
    Je bent goed bezig. De 1e aanloop problemen heb je overwonnen. Veel succes verder en een gezellige voetbalavond vanavond.
    Groet, Peter Bovendorp
  9. ton en diana:
    6 juli 2010
    2-3 voor nederland. hun lukt het dus jou ook.weer een dag verder.
  10. Frank:
    Hé eenzame fietser,

leuke ervaringen al opgedaan zo te zien. Erg leuke blog, ga hem vanavond verder lezen.
    Nu eerst naar het werkoverleg en ik zal vertellen waar je uithangt.

Veel plezier vandaag!
    Groet Frank
  11. Handhaving Zuid:
    7 juli 2010
    Handhaving zuid is thans bijeen in Nijmegen en wensen jou veel succes
  12. Jan de Jager:
    Ha Willem,
    Je BLOG loopt een paar dagen achter: Je bent toch niet verdwaald hoop ik!!!

Groeten en volhouden hé.

Jan
  13. Nadia:
    SCHADE DEUTSCHLAND
    ALLES IST VORBEI!!

Hihi, leuk daar zeker pap?!
  14. Voronique en Fer:
    Heee oompie,

Hoe gaat het?? Kun je nog zitten hahah!!!
    En valt het mee??
    Succes onderweg!!

Liefs

Veer, Fer en Fay
  15. Sandra:
    Hoi Willem,
    Je bent alweer op de helft zag ik op de kaart. Super! :^D
    Zijn benieuwd naar je verder verhalen.
    Rob & Sandra
    :* - Melanie en Melissa
  16. Wim:
    Hoi Willem,
    Knap wat je aan het doen bent.
    Hou de zaak heel, zodat je goed in Italië aankomt.
    Veel suc6.
    groeten,
    Wim.
  17. Wim P:
    8 juli 2010
    He Willem gaat het nog steeds goed?
    Laatste paar dagen geen tijd gehad of geen internet?
    Veel sterkte en ook plezier natuurlijk!