Kleine update van 14 juli

14 juli 2010 - Glurns, Italië

Hallo allemaal,

Even een kleine update van deze kant.

De reis gaat zo voorspoedig, Willem is nu vlak bij Bolzano in Italie, dat hij besloten heeft op zaterdag ipv van zondag aan te komen. Om nu te wachten tot zondag is een beetje zonde van de tijd.

Samen met Evert Jan (die al aan het Gardameer is) zal hij zaterdag het laatste stuk fietsen tot de camping. Wij wachten hem natuurijk vol spanning op.

De verslagen van zaterdag t/m dinsdag zal ik morgen ontvangen en op de site zetten.

Groetjes

Karin

1. Leendert Veenbrink:
    He Willem!

Succes he!
    Ik kom net terug vanuit Frankrijk, 1300km. Met de auto was het al een hele trip!
    Ik vind het echt een hele prestatie van je!

Gegroet vanuit Elst
  2. Marcel Blaauwgeers:
    Hoi Willem,
    Super van je .
    Groeten uit een bliksemachtig Dalen.
    Fam Blaauwgeers
  3. Jan de Jager:
    Hoi Willem,

We kijken weer uit naar de verslagen. Lekker dat het zo voorspoedig gaat allemaal. Groeten

Jan
  4. Frans en wieneke:
    Hallo willen en karin.
    geweldig dat het zo voorspoedig loopt.
    Jij ook goede reis karin we zien elkaar nog wel op de camping.
    en mocht er iets zijn wij vetrekken vrijdag om circa 20 uur. Dan weet je ongeveer wanneer we waar zitten.

groetjes frans en wieneke
  5. Jan Veenbrink:
    Ha Willem,

Super joh! Dat je er nu al bijna bent! Écht een hele prestatie. Ze mogen jou wel huldigen in de Amsterdamse grachten! Dan staan wij vooraan, Ja? Als Fortune team!!!

Groeten van ons, Jan en Nellie en de rest.
  6. Bert:
    15 juli 2010
    Ha die Willem,

Het is pas mijn tweede bericht, maar ik heb daardoor niet minder met jou meegeleefd.
    Echt bijzonder wat je doet en een hele prestatie.

Zojuist vernomen dat je zelfs moest trappen terwijl je de bergafwaarts ging. Kun je eindelijk naar beneden, moet je nog trappen! En dat met zoveel gewicht "aan boord"

In ieder geval veel succes verder en geniet van je welverdiende vakantie.

Groetjes,
    Bert
  7. Mieke:
    15 juli 2010
    He willem. Even een bericht uit frankrijk. Lekker dat het zo vlot en goed gaat joh! Nog even de laatste ruk endan echt vakantie houden. Die heb je dan driedubbel verdiend! Succes en we kijken uitnaar je verdere verslagen. Groetjes van ons.
  8. Astrid & Eric:
    16 juli 2010
    Kom op met die verslagen over cols, percentages, U-bochten, vergezichten en stumphen. Hij is iig nog heel, en dat is een geweldige prestatie.